کرم دور چشم ایرانی چه مارکی خوبه؟

تاریخ ارسال : 1401/02/27

اگر دنبال یک کرم دور چشم ایرانی خوب و با قیمت مناسب میگردی این مطلب تا انتها بخون

برخی به اشتباه تصورشان این است که برای مراقبت از پوست تنها باید از محصولات خارجی و گران قیمت استفاده کنند. در حالیکه امروزه برندهای ایرانی بسیار خوبی در بازار وجود دارند که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب، قیمت معقول و به صرفه‌ای دارند و شما می‌توانید محصولات پوستی از جمله کرم دور چشم خود را از این برندها تهیه کنید.

برندهای خوب ایرانی برای خرید کرم دور چشم عبارتند از:

 

  • درماتیپیک

برند محبوب درماتیپیک انواع محصولات پوستی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به بازار عرضه می‌کند. درماتیپیک یکی از بهترین کیفیت‌ها را در بین برندهای ایرانی دارد و حتی قابل قیاس با بسیاری از برندهای خارجی است. مواد اولیه محصولات درماتیپیک از فرانسه وارد شده و سپس در ایران بسته بندی می‌شوند.

برند درماتیپیک دارای دو نوع کرم دور چشم است: کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک و کرم دور چشم ضد چروک درماتیپک.

دور چشم ضد پف و تیرگی به طور ویژه بر روی آبرسانی، شاداب سازی، کاهش تیرگی و پف زیر چشم‌ها تمرکز دارد.

دور چشم ضد چروک اما یک محصول کاملا تخصصی برای کاهش علائم پیری از جمله چین و چروک‌ها و افتادگی پوست می‌باشد.

شما می‌توانید با توجه به سن و نوع نیازتان، یکی از این دو محصول را تهیه و روزانه از آن استفاده کنید.

 

  • آردن

آردن یکی از برندهای بسیار معروف ایرانی با سابقه بیش از 30 سال در عرصه تولید محصولات پوستی است که همواره در حال پیشرفت و ارتقا کیفیت محصولات خود می‌باشد.

کرم های دور چشم آردن نیز جزء محصولات پرطرفدار این برند هستند زیرا فرمولاسیون قوی و اثربخشی بسیار خوبی دارند. این محصولات عبارتند از:

کرم ژل دور چشم ویتامین C آردن: آبرسان، شاداب کننده، ضد تیرگی و پف، ضد پیری، محافظ پوست در برابر آلودگی هوا و رادیکال‌های آزاد

 

سرم دور چشم اکسپرتیج آردن: پر کننده چروک‌ها و خطوط پنجه کلاغی، آبرسان و سفت کننده، جلوگیری از افتادگی پلک‌ها، کاهش دهنده تیرگی و پف

 

کرم ضد افتادگی قوی دور چشم اکسپرتیج آردن: ضد چروک و ضد افتادگی قوی، آبرسان و تغذیه کننده، سفت کننده و تقویت کننده خاصیت الاستیسیته پوست ، ساخته شده با استفاده از تکنولوژی بوتاکس.

 

قبل از خرید هر یک از این محصولات، ابتدا نوع مشکل و سن پوستی خود را در نظر بگیرید. سپس بر اساس آن، بهترین کرم دور چشم ایرانی را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی آرسس بیوتی ارائه دهنده محصولات پوستی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت اصل و قیمت مناسب می‌باشد. علاوه بر این با ارائه مشاوره تخصصی رایگان، بهترین محصولات را برای رفع مشکلات پوستی به شما معرفی می‌کند و خریدی مطمئن و آسان را برایتان رقم می‌زند.

سلامت پوست و مو

می خوام بهترین راهها و محصولات برای مراقبت از پوست رو بهتون معرفی کنم.

غزال ضیا

نویسنده

6

مقاله

1401/01/30

تاریخ ایجاد