معرفی 3 ضد آفتاب رنگی ایرانی برای پوست چرب

تاریخ ارسال : 1402/03/04

توی این مطلب 3 ضد آفتاب رنگی ایرانی بهتون معرفی می کنم.

اگر جزء افرادی هستید که روزانه از کرم پودر استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ضد آفتاب‌های رنگی است. این محصولات هم از پوست شما در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کنند و هم نواقص آن را پوشش می‌دهند. علاوه بر این فواید دیگری برای پوست به همراه دارند که همه اینها را می‌توانید در مقاله ضد آفتاب رنگی بهتره یا بی رنگ ، مطالعه کنید.

اگر می‌خواهید با صرف هزینه معقول یک ضد آفتاب رنگی خوب برای خود خریداری کنید، به سراغ برندهای ایرانی باکیفیت و شناخته شده بروید. این محصولات کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند در نتیجه به راحتی قابل تهیه هستند.

در ادامه این مطلب چند نمونه از محصولاتی را به شما معرفی می‌کنیم که جزء پرفروش ترین ضدآفتاب های ایرانی هستند و به قول معروف امتحان خود را پس داده‌اند!

 

بهترین ضد آفتاب ‌های رنگی ایرانی برای پوست چرب:

 

ضد آفتاب رنگی پوست چرب و مختلط اریکه:

این محصول یک ضد آفتاب بسیار سبک با تکسچر فلوئیدی است که قدرت کاور لایت و بسیار طبیعی دارد. این ضد آفتاب برای افرادی مناسب است که به دنبال یک محصول سبک برای استفاده روزانه هستند و می‌خواهند رنگ پوستشان به صورت کاملا طبیعی یکدست‌تر و یکنواخت‌تر شود.

این ضد آفتاب فلوئیدی به راحتی جذب پوست می‌شود و به علت نداشتن چربی، پوست شما را چرب نمی‌کند. SPF این محصول نیز 50 است و می‌تواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت کند.

 

ضد آفتاب ضد جوش رنگی اریکه:

اگر پوست چرب مستعد جوش دارید و به دنبال یک ضد آفتاب رنگی سبک هستید، ضد آفتاب ضد جوش رنگی اریکه با SPF50 یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید استفاده کنید.

این ضد آفتاب کاملا فاقد چربی بوده و فرمولاسیون آن بر پایه آب است. در نتیجه بافت بسیار سبکی دارد و نه تنها باعث جوش زدن صورت نمی‌شود، بلکه حتی از بروز آکنه جلوگیری کرده و ترشح چربی در پوست را تنظیم می‌کند.

قدرت کاور این محصول همانند ضد آفتاب قبلی، بسیار لایت و طبیعی می‌باشد و بدون ایجاد احساس سنگینی و انسداد منافذ، رنگ پوست را یکدست‌ترمی‌کند.

 

ضد آفتاب رنگی پوست چرب و مستعد جوش وچه:

این ضد آفتاب در مقایسه با دو محصول قبلی، رنگدانه‌های قوی‌تر و قدرت کاور بیشتری دارد اما همچنان بسیار سبک و زود جذب می‌باشد. این ضد آفتاب بدون باقی گذاشتن حس چربی کاملا جذب می‌شود، پوست را مات می‌کند و پوشش یکنواختی به آن می‌دهد.

ضد آفتاب رنگی پوست چرب وچه با SPF50 حتی به عنوان زیرساز آرایش نیز قابل استفاده است و دارای دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی می‌باشد.

 

فلوئید ضد آفتاب رنگی درماتیپیک:

برند محبوب درماتیپیک یک ضدآفتاب ویژه رنگی برای پوست‌های چرب و مختلط دارد که ایده‌آل برای مصرف روزانه است. این ضد آفتاب به صورت فلوئید بوده و بدون ایجاد حس سنگینی یا چربی، از پوست شما محافظت و نواقص آن را کاور می‌کند.

این ضد آفتاب دارای SPF50 است و نسبت به ضد آفتاب‌های قبلی، تنوع رنگی بیشتری و کاور بالاتری دارد. بژ طبیعی، بژ طلایی و بژ رز، 3 رنگ متنوع این محصول هستند که با انواع تناژهای رنگی پوست هماهنگ می‌شوند.

 

و در آخر:

به خاطر داشته باشید که ضد آفتاب‌های رنگی همانند کرم پودر باید طی 3 مرحله از روی پوست پاک شوند. این مراحل عبارتند از:

  • پاکسازی اولیه با میسلار واتر
  • شستشو با شوینده صورت
  • استفاده از تونر

اگر ضد آفتاب رنگی را به روش گفته شده از روی پوست پاک نکنید، ترکیبات آن در منافذ جمع شده و به مرور باعث جوش زدن صورت می‌شوند.

تونر که آخرین مرحله پاکسازی پوست است، همه آلودگی‌ها و ناخالصی‌های باقی مانده در پوست را از بین می‌برد و PH پوست را تنظیم می‌کند. بعد از انجام این مرحله می‌توانید به سراغ سرم‌ها و کرم‌های مراقبتی بروید و روتین پوستی خود را تکمیل کنید.

سلامت پوست و مو

می خوام بهترین راهها و محصولات برای مراقبت از پوست رو بهتون معرفی کنم.

غزال ضیا

نویسنده

6

مقاله

1401/01/30

تاریخ ایجاد